Zaczynamy!

GOTOWAĆ KAŻDY MOŻE!

Nad tematyką bloga zastanawiałem się masę czasu, często prowadziłem typowy pamiętnik, do którego bardziej przypominał śmietnik. Do rzeczy.
Od dawna gotuję, przynajmniej próbuję. Mam 17 lat i lubię to robić. Często zdarza się tak, że mam ochotę na jakąś mieszankę albo coś innego, mam wyobrażenie smażonego pomidora z szynką i jajkiem, mam ochotę na coś, ale nie wiem co. Wtedy idę do kuchni, biorę to co mam w lodowce i.. tworzę. Kiedy pokazałem znajomym zdjęcia moich potraw to hmm.. po prostu ślinka im pociekła. Dlatego od dziś będę dzielił się swoimi przepisami. Przepisami zarówno na potrawy 5 minutowe, szybkie i dobre, jak i takimi, na które trzeba poświęcić nawet więcej niż 1 godzinę, ale będą wyśmienite. Szukasz jakiegoś pomysłu na dobre danie, które na pewno będzie potrafić zrobić? To zaglądaj tu często :)

Witam na moim ugotowanym blogu!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz